Sunday 27 October 2013

En engångskamera och dess innehåll

Scan 19Min pojkvän James vid Trafalgar Square.

Scan 16
James och Pippa, någon gång i våras. 

Scan 12
Margaret Thatchers begravning. Hon begravdes i våras och London valde att ge henne en statlig begravning. Även om jag verkligen inte höll med hennes politisk åsikter så var det ju en historisk dag, så varför inte gå dit? Hela dagen var i alla fall surrealistisk, folk grät öppet på gatan och ett par äldre damer svor högt när hennes kista åkte förbi.

Spring1
Också någon gång i våras. Förmodligen efter några timmar vid The Old Kings Head (våran stammis då) vidare mot Hippdrome och Big Cheese Night som vi halvt gjorde narr av, hälften älskade. 


Photo23_4
Gammal bild från när jag var i London våren 2012. Bodde hos Nadia och gick på intervjuer när hon var i skolan. 

Spring3Stef och jag tog bussen till Richmond park en dag. Fantastiskt fint ställe ni borde åka till om ni är i London. 

Spring2 1Ed och James, våran utställning i slutet av förra året. Glada och fulla.

Scan 13Pippa vid ett körsbär mitt uppe i blom. Pippa och jag bor förresten i ett fint litet hus med tre andra tjejer. Men mer om det en annan dag.

No comments:

Post a Comment